Страници

17.06.2013 г.

TBC#1 - Second prize / Втора награда

 Здравейте отново!
 Дойде време да ви разкрия втората награда. Тя също ще се избира на случаен принцип. И наградата е ... три дигитални печата по избор от интернет магазина ми www.tokbobok.com. Надявам се да ви хареса!
 Участията си може да качвате тук.

 Hello again!
 The time has come to announce the second prize. The winner will be selected again on random basis. And the prize is ... three digital stamps, which you can select from my shop at www.tokbobok.com. I hope you will enjoy it! 
 You can publish your projects here.

 Печатите са дело на младата българска илюстраторка Краси. Специално за вас тя написа кратко представяне за себе си:

 The digital stamps are created by the young bulgarian illustrator Krasi.

She has prepared a small presentation about herself:


"Привет момичета! Казвам се Красимира. Трябва да ви разкажа нещо за себе си, но ми се струва, че нещата, които рисувам биха ви казали много повече за мене. Старая се те да са свежи и забавни. Прегърнах идеята на ТокБобок за рисуването на дигитални печати и се надявам резултата да ви хареса.

 Обичам илюстрациите. Дали ще са за комикс, роман или детска книжка, мисля че без тях не може. Много често съм си купувала книга, само като видя корицата. Всъщност за това и учих, за да илюстрирам различни типове издания. Често си чета детски книжки и особено любим автор ми е Джани Родари - бих го препоръчала на малки и големи. Всеки може да открие по нещо за себе си. Не ме питайте за любим илюстратор :) не мога да ви кажа, толкова са много и толкова различни. Харесвам новаторските неща и експериментите. Иска ми се в един момент да наблегна на това в работата си, надявам се и до там да стигна.

 На всички вас пожелавам много вдъхновение и много красиви проекти :)"


  
 "Hello girls! My name is Krasimira. I should tell you something about myself, but it seems to me that my paintings will tell you much more about me. I try to make them fresh and funny. I embraced TokBobok`s idea for creating digital stamps and I hope you will like the result.
  I love the illustrations. Whether it is in comic books, novels or in children books, I think they are indispensable. Very often I have bought a book just for its cover. Actually my studies are related to illustrating different types of publications. I often read children's books and my favorite author is Gianni Rodari - I would recommend it to everyone never mind if you`re young or older. Everyone can find something interesting for himself. Do not ask me for my loved illustrator :) I cannot tell you only one, because there are so many and so different. I love innovative things and experiments. I wish at some point in time to stress on it more in my work.
  I wish to all of you a lot of inspiration and a lot of beautiful projects :)"


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар